REGULAMIN SPRZEDAŻY W SALONACH STACJONARNYCH TOP SECRET
(obowiązuje od 03 kwietnia 2024 r.)
I DANE IDENTYFIKACYJNE
- Organizatorem sprzedaży prowadzonej na terenie Polski w Salonach stacjonarnych pod firmą Top Secret jest Spółka Top Secret Fashion Story Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Sprzedawca), z siedzibą w Łodzi (94-250) przy ulicy Żniwnej 10/14, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi — Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000834721, NIP: 7272841869, REGON: 385816140, kapitał zakładowy w kwocie 1 750 000 PLN.
- Sprzedaż na terenie Polski prowadzą Salony agencyjne oraz franczyzowe działające pod marką: TOP SECRET zlokalizowane na terenie całej Polski. Wykaz Salonów wraz z danymi kontaktowymi dostępny jest na stronie internetowej Sprzedawcy, pod adresem: https://www.topsecret.pl/a/znajdz-najblizszy-sklep
II TOWARY
- Przedmiot sprzedaży stanowią produkty oferowane w ramach działalności Sprzedawcy, a w szczególności odzież oraz obuwie i akcesoria takie jak m.in. biżuteria, galanteria ( dalej Towary).
- Wszystkie Towary oferowane do sprzedaży przez Top Secret są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na rynek polski.
- Na metce Towaru lub opakowaniu, zamieszczona jest informacja o pełnej nazwie Towaru, rodzaju, producencie, kodzie, sprzedaży w zestawie jeśli dotyczy danego Towaru, oraz wymagane przepisami informacje dotyczące właściwości Towaru w tym m.in. składu, kraju pochodzenia, wymiarów, koloru, instrukcji prania.
- Ceny Towarów są podane są w złotych polskich i zawierają obowiązujący podatek VAT (są cenami brutto). Cena Towaru podana jest na metce lub na opakowaniu Towaru.
- Towary objęte promocją są w widoczny sposób oznaczone.
- Informacje na temat Towarów sprzedawanych w Salonach Top Secret znajdują się również na stronie internetowej Top Secret: https://www.topsecret.pl/ona.
III PŁATNOŚĆ
- Zapłata za Towary następuje w kasach Salonów Top Secret i może być dokonana gotówką, kartą kredytową, kartą płatniczą, kartami podarunkowymi oraz voucherami. Do każdego zakupionego Towaru nabywca otrzyma paragon fiskalny lub fakturę VAT.
- W celu uzyskania faktury VAT Klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie obsługę Salonu w kasie Top Secret przed rozpoczęciem transakcji. Top Secret wystawia faktury VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z uwzględnieniem przepisów Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm.).
IV ODPOWIEDZIALNOŚĆ TOP SECRET ZA JAKOŚĆ TOWARÓW
- Przed zakupem towaru Klient powinien upewnić się czy w razie zgłoszenia przez niego żądania zwrotu lub wymiany towaru, będzie miał możliwość skorzystania z uprawnień na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
- Sprzedawca odpowiada względem Kupującego który jest Konsumentem, jeżeli towar jest niezgodny z umową, wedle reguł określonych ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 z późn. zm.), reklamacja Towaru może nastąpić ze względu na niezgodność rzeczy sprzedanej z umową.
- Jeżeli Klient dochodzi uprawnień z tytułu rękojmi, reklamacje należy składać zgodnie z procedura reklamacyjną w sposób opisany w pkt. V niniejszego Regulaminu.
- Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać od Sprzedawcy: naprawy towaru lub wymiany towaru, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, w przypadku gdy Sprzedawca: odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową; nie doprowadził towaru do zgodności z umową; próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, lecz brak zgodności występuje nadal; oraz w sytuacjach, gdy: brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy; z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
V PROCEDURA REKLAMACYJNA
- Reklamacje Towaru można złożyć w dowolnym Salonie Top Secret. Reklamacje można składać osobiście w Salonach stacjonarnych, drogą pocztową na adres Sprzedawcy, jak również drogą elektroniczną poprzez formularz na stronie https://www.topsecret.pl/ona.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać od Sprzedawcy: naprawy towaru lub wymiany towaru. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, w przypadku gdy Sprzedawca: odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową; nie doprowadził towaru do zgodności z umową; próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, lecz brak zgodności występuje nadal; oraz w sytuacjach, gdy: brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy; z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Procedura reklamacyjna jest wszczynana po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego Klienta.
- W protokole reklamacyjnym, Klient wskazuje niezgodność Towaru z umową, oraz precyzuje oczekiwany sposób załatwienia reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu przekazania przez Klienta towaru wraz z opisem niezgodności.
- Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
- Sprzedawca może odmówić żądania Klienta dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na niedostępność Towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów (np. żądanie wymiany towaru na nowy, jeśli uszkodzenie towaru dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.). Sprzedawca zaproponuje w takim wypadku alternatywne rozwiązanie.
- Klient zostanie zawiadomiony przez Sprzedawcę o sposobie rozpatrzenia reklamacji według wyboru Klienta, za pośrednictwem e-maila, telefonicznie lub osobiście w Salonie Top Secret.
- Jeżeli Klientem jest Konsument lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (w formie jednoosobowej działalności gospodarczej), która zawiera z innym przedsiębiorcą umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego podmiotom tym przysługują uprawnienia nadane ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 z późn. zm.).
VI ZWROT I WYMIANA TOWARU
- Klient może w czasie określonym w pkt. 5) dokonać zwrotu Towaru w stanie niezmienionym (Towar nieużywany) w zamian za zwrot pełnej ceny zwracanego Towaru obowiązującej w dniu dokonania zakupu.
- Zwrot lub wymiana Towaru jest możliwa we wszystkich Salonach Top Secret (https://www.topsecret.pl/a/znajdz-najblizszy-sklep), z zastrzeżeniem pkt. 8).
- Zasady zwrotu i wymiany towaru w Salonach odbywają się według zasad niniejszego Regulaminu i nie ograniczają w żadnym stopniu uprawnień Klienta z tytułu rękojmi za niezgodność z umową rzeczy sprzedanej, przysługującej na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub z tytułu gwarancji – w przypadku Towarów objętych gwarancją jakości.
- Każdy Konsument ma prawo do zwrotu lub wymiany Towaru w następujących terminach:
- wymiana Towaru jest możliwa w ciągu 7 dni (kalendarzowych) od daty sprzedaży, pod warunkiem dostępności towaru;
- w przypadku rzeczy nieprzecenionych zwrot Towaru jest możliwy w ciągu 7 dni (kalendarzowych) od daty sprzedaży;
- w przypadku rzeczy przecenionych zwrot Towaru jest możliwy w terminie 7 dni (kalendarzowych) od daty sprzedaży.
- Zwrot nastąpi poprzez zwrócenie Klientowi ceny zakupionego Towaru w formie gotówkowej lub na kartę podarunkową Top Secret, jeżeli płatność była realizowana przy użyciu karty podarunkowej lub voucher’u. Klient może wymienić Towar pełnowartościowy na Towar o takiej samej cenie. Możliwa jest również wymiana na Towar o wyższej cenie z jednoczesną dopłatą różnicy przez Klienta.
- Klient może dokonać zwrotu lub wymiany Towaru po łącznym spełnieniu następujących warunków:
- Towar został zakupiony w Salonie Top Secret;
- Klient posiada dowód zakupu (np. paragon fiskalny, faktura Vat),
- Towar nie nosi śladów użytkowania, musi być czysty, nie może być uszkodzony i posiada wszystkie elementy dodatkowego wyposażenia o ile takie występują np. dołączone do ubrań akcesoria (pasek).
- Towar posiada przymocowane do niego na stałe wszelkie oznaczenia, np. metki wewnętrzne oraz metki zewnętrzne, w które zaopatrzony był towar w chwili zakupu.
- Celem dokonania zwrotu lub wymiany towaru, niezbędne jest wypełnienie formularza, w którym klient powinien podać swoje imię i nazwisko. Formularz jest podpisywany przez klienta oraz Sprzedającego. W przypadku wymiany towaru Sprzedający realizuje zwrot, a następnie ponowną sprzedaż Towaru wybranego przez Klienta na wymianę.
- Zwrotom i wymianie o których mowa w niniejszym rozdziale nie podlegają Towary takie jak: bielizna damska oraz męska (w tym skarpety), stroje kąpielowe damskie oraz męskie.
VII POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulaminu nie stosuje się do reklamacji, zwrotów lub wymiany Towarów zakupionych w Salonie internetowym Top Secret mieszczącym się pod adresem: https://www.topsecret.pl/.
- Niedokonanie zwrotu lub wymiany towaru w terminie określonym w Rozdziale VI ust. 4 niniejszego Regulaminu jest równoznaczne z utratą przez Klienta możliwości skorzystania z uprawnień przysługujących na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu. Do zakupów dokonanych przez wejściem w życie zmian zastosowanie znajduje Regulamin w brzmieniu obowiązującym w dniu dokonania zakupu. Sprzedawca udostępni zmieniony Regulamin w Salonach Top Secret. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej www.topsecret.pl.
- Administratorem danych osobowych ujawnionych w toku zwrotu lub wymiany towaru jest Top Secret Fashion Story Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi (ul. Żniwna 10/14, 94-250). Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zwrotu lub wymiany zakupionego towaru. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla dokonania zwrotu lub wymiany towaru.
- W celu zachowania wysokiego poziomu zadowolenia Klientów z jakości świadczonych przez Sprzedawcę usług wszelkie uwagi, wnioski czy skargi związane z obsługą w Salonach Top Secret, prosimy kierować bezpośrednio drogą mailową na adres bok@topsecret.pl.
Regulamin obowiązujący do 02.04.2024