PRE BLACK FRIDAY! Extra -25% na WSZYSTKO przy min.199,99 zł z kodem: PRE25

Najczęściej zadawane pytania

REJESTRACJA

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.

ZAMÓWIENIA 

Zgodnie z regulaminem Serwisu Internetowego TOP SECRET nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.

Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres bok@topsecret.pl maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana. 

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 99 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem do 5 dni roboczych.

WYSYŁKA I DOSTAWA 

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z naszych Punktów Odbioru. W koszyku wybierz formę dostawy "sklep stacjonarny". W ostatnim kroku składania zamówienia system automatycznie podstawi Punkt Odbioru znajdujący się najbliżej miejsca zamieszkania (który został podany w pierwszym kroku składania zamówienia)

Obecnie oferujemy dostawę zamówień na terenie Polski.

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy: Kurier/Paczkomaty InPost. Zasady naliczania opłat najlepiej zobrazuje tabela znajdująca się każdej karcie produktu w zakładce Płatność i dostawa.

Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line to nie ma konieczności dokonywania płatności przy odbiorze. Można podać dowolny adres dostawy - np. osoby, którą chcemy obdarować.

PŁATNOŚCI

Płatności on-line można dokonać w ciągu 1 dnia od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 1 dnia roboczego, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line.

Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.

Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.

ZWROTY I WYMIANA

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.

Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

Niestety nie ma możliwości typowej wymiany.

Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie na inny rozmiar lub kolor złożyć nowe zamówienie.

Zwrotu rzeczy można dokonać (z zachowaniem regulaminowego czasu) wysyłając wypełniony formularz zwrotu oraz jedną z faktur VAT.

Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on-line.

Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
Prosimy o odesłanie rzeczy wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta) nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawca o Odstąpieniu, niezależnie od wybranego sposobu złożenia oświadczenia o Odstąpieniu lub sposobu odbioru zamówionego towaru.



W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.



Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

REKLAMACJE

Reklamacja towaru może nastąpić, jeżeli towar jest niezgodny z umową, wedle reguł określonych ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 z późn. zm.). Klient może złożyć reklamację, na zasadach i w terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa, jeżeli niezgodność z umową zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sklep Internetowy Top Secret (94-250 Łódź, ul. Żniwna 10/14). Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie dowodu zakupu. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres bok@topsecret.pl. Klient zalogowany ma możliwość złożenia formularza zwrotu elektronicznie poprzez formularz dostępny na jego Koncie rabatowym. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres bok@topsecret.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

PRODUKTY

Można porównać wymiary noszonych ubrań z tabelą rozmiarów dostępną na karcie wybranego produktu.

Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich wersji kolorystycznych z danego modelu. Dostępne kolory i rozmiary można wybierać tylko z belki kolorystycznej i rozmiarowej.