Jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek, oferujących kolekcje zgodne z aktualnymi trendami, nowoczesne, odważne.
Projektujemy i dostarczamy kolekcje do sklepu w oparciu o kalendarz potrzeb klientów, co pozwala nam zmaksymalizować wyniki sprzedażowe.
Zarządzanie formalnościami związanymi z umową franczyzową. Dbałość o wszystkie kwestie formalne.
Wsparcie w prowadzeniu lokalnych działań promocyjnych marki mających na celu rozwój franczyzy.
Odpowiedzialność za wdrażanie standardów obsługi klienta oraz aktywny udział w szkoleniach personelu.
Pomoc w rekrutacji członków zespołu TOP SECRET do lokalnych salonów sprzedaży.
Nadzór nad procesem przygotowania lokalu do otwarcia i prowadzenia sprzedaży.
Stałe wsparcie dla franczyzobiorców oraz regularne wizyty w salonach.
Optymalizacja zatowarowania oraz prowadzenie polityki cenowej.
Obsługa i wsparcie w zakresie systemu operacyjnego.
Możliwość wdrażania nowych technologii w salonach TOP SECRET.
120
Sklepów TOP SECRET
w Polsce
360°
Pełne wsparcie
dla sieci
Atrakcyjna lokalizacja w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców.
Powierzchnia ogólna lokalu od 80 do 140 m²
Posiadanie prawa do lokalu (własność, najem)
Silna motywacja i zaangażowanie zorientowane na osiągnięcie sukcesu.
Atrakcyjne położenie - główna ulica handlowa, punkt handlowy, centrum handlowe w dużym powiatowym mieście w średnio liczącym minimum 15 tys.
Zarządzanie formalnościami związanymi z umową franczyzową. Dbałość o wszystkie kwestie formalne.
Dysponowanie lokalem o powierzchni od 80 do 140 m² lub gotowość do wynajęcia takiego lokalu.
Uruchomienie lokalu w terminie 1-2 miesięcy od podpisania umowy franczyzowej.
Prosty sposób rozliczeń
- stała prowizja od sprzedaży.